Patricia heeft een tip om haar kind rustig te houden in de supermarkt: ‘Wat is er aan de hand?’
Bij het doen van boodschappen ziet Patricia, een moeder uit Amsterdam van 45 jaar, geen probleem in het geven van een koekje aan haar vierjarige zoon Michel.
Tijdens het ontspannen winkelen geniet Michel zichtbaar van zijn traktatie en roept enthousiast: “Mama, ik wil een koekje!”
Zonder aarzelen pakt Patricia een pak koekjes van het schap, opent het en geeft hem er één, omdat ze gelooft dat dit helpt het winkelproces soepeler te maken.
Ondanks eventuele reacties van anderen blijft Patricia standvastig en zegt rustig: “Wat is het probleem? We betalen alles bij de kassa.”
Voor haar is deze methode effectief. “Michel blijft kalm en tevreden, terwijl ik mijn boodschappen zonder problemen kan doen.”
Echter, Patricia merkt op dat sommige mensen haar aanpak niet begrijpen, wat soms resulteert in blikken of gefluister van andere klanten.
1. Zij ervaart vaak afkeurende reacties in de supermarkt! Dit wordt door velen niet geaccepteerd!
2. Voor haar draait het niet om het overtreden van regels…
3. Naar haar zeggen betaalt ze alles correct bij de kassa….
4. Veel klanten keuren dit af en raken geïrriteerd!
5. Zij begrijpt het probleem niet omdat ze alles correct afrekent!
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.