Er is de laatste tijd twijfel ontstaan over het vertrouwen in fastfoodketens, hoewel we normaal gesproken hierop kunnen rekenen bij McDonald’s.
Klanten vertrouwen erop dat ze krijgen waar ze voor betalen, meestal vanuit het idee dat de klant altijd koning is en onder toezicht staat van verschillende instanties.
Echter, recente gebeurtenissen bij McDonald’s in Tiel hebben deze veronderstelling aan het wankelen gebracht.
Tijdens een uitzending op 3FM, gericht op bedrijfsgeheimen onthuld door ex-werknemers, deelde een anonieme beller met de naam ‘Anne’ een opmerkelijk verhaal.
Anne onthulde een incident bij de McDonald’s waar ze werkte, waar in september werd besloten om de traditionele McKroket te vervangen door een vegetarische versie.
1. Bizarre praktijken in dit filiaal van de fastfoodketen!
2. De medewerker zegt dat de manager het heeft gezien…
3. Goed nadenken of je dit hier nog moet bestellen…
4. Schandalig als dit inderdaad blijkt te kloppen!
5. Voormalig medewerker doet bizarre onthulling!