Lied op songfestival zorgt voor positieve wending voor Joost Klein: ‘een goede ontwikkeling’
Deelname aan de finale van het Eurovisiesongfestival afgelopen zaterdag was voor Joost Klein niet mogelijk, maar dit heeft hem niet weerhouden van een significante toename in populariteit.
Het nummer “Europapa” is momenteel het meest gestreamde lied op Spotify in verschillende landen, terwijl de videoclip al meer dan 27 miljoen keer bekeken is op YouTube.
Bovendien heeft het aantal volgers van Joost op Instagram spectaculair toegenomen; hij heeft nu 1,5 miljoen volgers.
Marketingexpert Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’ heeft aan Editie NL gemeld dat ondanks de ongelukkige omstandigheden, de situatie voor Klein in termen van naamsbekendheid zeer voordelig is geweest.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
“Degene die het laatst lacht…”
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.